نکونام: کار صادقیان درست نبود/ آن مسئول پرسپولیس در اندازه‌ای نیست که در مورد من صحبت کند

جواد نکونام پس از تساوی در دربی 77 گفت: در چنین مسابقاتی موقعیت گل به سختی پیش می‌آید و هر تیمی بهتر استفاده کند برنده خواهد بود. به هر حال تماشاگران هم استرس زیادی به بازیکنان دادند چون فشار روی آنهاست. از گذشته که ما خودمان تماشاگر بودیم این استرس وجود دارد و حتی اگر بازی گلی را هم دربرداشت به دعوا و جنجال ختم می‌شد.

وی ادامه داد: سه موقعیت صددرصد گل داشتیم و موقعیت‌های ما کمی نسبت به پرسپولیس چربش داشت.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا این نتیجه روی روند استقلال تاثیر منفی نمی‌گذارد، گفت: سال گذشته هم دو دربی را مساوی کردیم اما در نهایت قهرمان شدیم.

وی در مورد برخوردش با خلعتبری گفت: خلعتبری جلوی پای من روی زمین افتاد و متوجه او نشدم. ما با هم دوست هستیم و مشکلی نداریم.

نکونام درباره تکل پیام صادقیان گفت: صادقیان عصبانی بود و کار درستی انجام نداد به نظرم داور حتی می‌توانست او را اخراج کند.

وی در خصوص اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس گفته‌اند استقلالی‌ها چون می‌دانستند نمی‌توانند پیروز دربی شوند با عصبانیت تنها بازیکنان پرسپولیس را می‌زدند،‌ گفت: اگر ببینید متوجه می‌شوید کدام تیم بیشترین کارت زرد را گرفت اما اظهارنظر آنها برای خودشان محترم است.

نکونام در پاسخ به این سوال که یکی از مسئولان پرسپولیس عنوان کرده است وی شایسته انتخاب به عنوان بازیکن اخلاق این دیدار نبوده است، گفت: چه کسی این حرف را عنوان کرده است. فکر نکنم یکی از مسئولان پرسپولیس که این موضوع را گفته است در حد و اندازه‌ای باشد که بخواهد در مورد من صحبت کند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود این بازی تبانی بوده است گفت: این حرف‌ها دیگر قدیمی شده است و جای بحث ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392 ا 22:48 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.